Colegio Alcalá voor Android

• Beveiligingsstatus

Softonic-recensie

Colegio Alcalá: Een Communicatie App voor Scholen en Gezinnen

Colegio Alcalá is een Android-applicatie ontwikkeld door Detecsys TI. Het is een gratis app die is ontworpen om communicatie tussen scholen, families en studenten te vergemakkelijken. Met deze app kunnen gebruikers verschillende functies gebruiken, zoals incidentrapporten, mededelingenbord, cijfers, roosters en meldingen ontvangen.

De app biedt een handig platform voor scholen om belangrijke informatie en updates te delen met ouders en studenten. Gebruikers kunnen eenvoudig op de hoogte blijven van incidenten of aankondigingen op school via de functies voor incidentrapporten en mededelingenbord. Daarnaast kunnen ouders de academische voortgang van hun kind volgen door toegang te krijgen tot hun cijfers en deelresultaten.

Een van de belangrijkste functies van Colegio Alcalá is het vermogen om meldingen te ontvangen. Gebruikers kunnen directe waarschuwingen ontvangen over belangrijke gebeurtenissen, deadlines of wijzigingen in het schoolschema. Dit zorgt ervoor dat ouders en studenten altijd op de hoogte zijn van de laatste informatie.

Over het algemeen is Colegio Alcalá een waardevolle tool voor scholen en families om de communicatie te verbeteren en verbonden te blijven. Het stroomlijnt het proces van het delen van informatie en biedt een handige manier voor ouders en studenten om belangrijke schoolgerelateerde details te raadplegen.

Programma is beschikbaar in andere talen

Colegio Alcalá voor Android

• Gratis

• In Nederlands
  • V 270

(0)
  • Beveiligingsstatus

Beoordelingen about Colegio Alcalá

Heeft u geprobeerd Colegio Alcalá? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.